



Podrobnější popis
1. Z kolonky servis+ si vyber opravu, kterou potřebuješ (pokud nevíš jakou opravu zvolit, ozvi se nám do chatu).
2. Vyplň objednávku jako na klasickém e-shopu.
3. Po vyplnění jména, adresy atd. si zvolíš Zásilkovnu na výdejní místa nebo na adresu (pro zpáteční doručení) v obou případech Ti přijde SMS se speciálním kódem, který nadiktuješ společně s balíkem na jakémkoliv výdejním místě. Oni si balík převezmou a zbytek už je na nich :)
4. Můžeš pohodlně vyčkávat na infomrace o opravě/odeslání zpět k tobě.
Jak správně zabalit balík?
1. Tak, aby se nerozbil při přepravě
- Ideálně do kartonové krabičky s výplní
2. Je třeba popisovat adresu?
- Adresu (expediční štítek) si v obou případech dopravy nalepí dopravce sám :)